خدامین

خدامین

خدامین

خدامین

چطور یک ورزشکار خوب و حرفه ای شویم؟

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

 

چطور یک ورزشکار خوب و حرفه ای شویم؟

مجله اینترنتی تناسب اندام/ در این مطلب کارشناسان و مربیان موفق، نکات مهم و فوت و فن هایی را فاش می کنند که با استفاده از آنها حداکثر نتیجه را از برنامه های تناسب اندامشان می گیرند. متناسب شدن و متناسب ماندن می تواند یک چالش باشد. برای بسیاری از ما، حتی بلند شدن از تخت هم کار سختی است. پس راز افرادی که موفق شده اند ورزش را بعنوان بخشی از زندگی بپذیرند، چیست؟

ثابت قدم باشید

«چیس اسکوایرز» اولین کسی است که اعتراف می کند کارشناس تناسب اندام نیست. اما او کسی است که زمانی حدود 93 کیلوگرم وزن داشت و با توجه به قد 161 سانتی اش زیاد بود. چیس 42 ساله که ساکن کلورادو است می گوید: در عکس های تعطیلات سال 2002 مانند یک هیولا در ساحل بنظر می رسیدم.

چیس تصمیم گرفت که به این وضعیت خاتمه دهد. غذاهای چرب را کنار گذاشت و شروع به راه رفتن بر روی تردمیل کرد. وزنش شروع به پایین آمدن کرد و طولی نکشید که در مسابقات ماراتن دوید. او اولین مسابقه ی 50 مایلی اش را در اکتبر 2003 انجام داد و اولین مسابقه 100 مایلی اش را در سال بعد به پایان رساند. پس از آن، چندین مسابقه ی 100 مایلی، 50 مایلی و 50 کیلومتری را به پایان رساند.

راز او چیست؟ او می گوید : «من سریع نیستم، اما ثابت قدمم». او می گوید ثابت قدم بودن، بهترین راز او برای حفظ یک رژیم تناسب اندام موفقیت آمیز است.

او ادامه می دهد: تمام این چیزها با 20 دقیقه راه رفتن روی تردمیل آغاز شد. فرق بین موفقیت من و کسان دیگری که تلاش کرده اند این است که من در تمام روزها تلاش می کردم. اگر شما بطور مداوم سعی نکنید، هیچ برنامه ی ورزشی در دنیا، به دردتان نخواهد خورد.

یک روش ورزشی موثر را دنبال کنید

وزارت ورزش آمریکا، به تازگی از 1000 مربی شخصی دارای مدرک ACE در مورد بهترین روش های تناسب اندام سوال کرده است. 3 پیشنهاد برتر آنها از این قرار است:

تمرینات قدرتی: حتی 2 بار در هفته و هر بار بمدت 20 دقیقه، به لاغر شدن کل بدن کمک می کند.

تمرینات اینتروال: «سدریک بریانت» دکتر و مدیر ارشد ACE که با دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا همکاری می کند، می گوید: تمرینات اینتروال در اصلی ترین شکلش ممکن است شامل راه رفتن بمدت 2 دقیقه و دویدن بمدت 2 دقیقه و انجام این الگو بصورت متناوب در زمان ورزش باشد. این الگو، یک روش بسیار کارآمد و پربار برای ورزش است.

افزایش تمرینات کاردیو/هوازی: بریانت پیشنهاد می کند که در مجموع 60 دقیقه یا بیشتر در روز، فعالیت های فیزیکی با شدت متوسط انجام دهید، مانند پیاده روی، دویدن یا رقص.

 

  • فاطمه قنبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی